Trött

Inlägget skrivet: 2011-12-19 | 22:36:58

Ligger i mr robbans säng och lyssnar på han när han pratar spanska med sin farssa:) låter coolt haha;) är inne på 2a skräckfilmen nu och jag e skit trött! Ledig imorgon oxå <3 kommer alltid älska honom. God natt


19dec

Inlägget skrivet: 2011-12-19 | 18:16:21

Dagen som jag sett fram emot så länge visade sig skulle bli värsta dagen någonsin...


Julklappar.

Inlägget skrivet: 2011-12-17 | 23:37:48
Alla dessa julkappar haha! asso älskar verkligen att ge bort (och få hehehe) men fy fan att köpa dem! spe när det alltid är fler killar än tjejer man ska köpa till! lillebror, storebror, pappa & pojkvän! :P har EN klar och det är den lättaste.. till syrran :P aja ska väl klura på vad en ska köpa o sen en snabbis till stan för att köpa allt nån dag i veckan .. orka gå länge nu i all jul kaos! apropå kaos.. snökaos här idag! har snöat heeela dagen och det är snart 1dm på backen haha galet! skönt att jag valde att inte gå ut idag då! HATAR att gå ut när det regnar och och dyngsurt ;P o i stan e det typ blötsnö så man blir dyngsur! lite ASBRA låttips såhär en mysig mörk lördag-hemma-kväll ;) Taio Cruz - Make it last forever Taio Cruz - world in our hands Taio Cruz - There she goes Jason Derulo - Fight fore youy Jason Derulo - Breathing Jason Derulo - Blind One Direction - What makes you beautiful sen kan nu ju alltid lyssna på ALLT med Jason Derulo för det är bara kärlek rakt igenom :) KYSS

nervöst.

Inlägget skrivet: 2011-12-17 | 23:25:34
hjärta

Jag älskar dig

Inlägget skrivet: 2011-12-15 | 19:03:57

Kan inte fatta att vi väntat så länge och det är så jävla nära nu! Kan inte riktigt fatta hur jag står ut igentligen, älskar dig så mkt <3


Dålig dag.

Inlägget skrivet: 2011-12-15 | 19:00:34

Vissa dagar e bra vissa är sämmre! Idag va en såndär dålig dag:( men men galet bra låt tipps e iaf Taio Cruz - Make it last forever.


fuckoff

Inlägget skrivet: 2011-12-12 | 23:34:07

Sadla om?

Inlägget skrivet: 2011-12-12 | 16:39:43

Kanske skulle man sadla om och bli dressyr ryttare?! Har ju alltid velat ha en friser så varför inte det. Ut och tävla lite.. självklart inte på någon hög nivå men lite på kul! Haha ja vi får väl se.


Feel down

Inlägget skrivet: 2011-12-11 | 23:45:16

Denna dag har gått lite trögt! Åkte bussen hem kl 08.00 i morse för att sedan fortsätta sovandet i min egna säng. Skönt som fan så gick inte upp försen klockan slog 13.00. Ännu skönare! Haha! Gick en trevlig långprommenad med caspar ihop med sofia och hennes voffe! Caspar leker lika bra med dem stor som dem små.. Lika kaxig med ;) sen blev de stallet och slapp vid tv'n lite dusch av både mig och viffi så nu slaggar vi i sängen! Taggar för ny jobbvecka imorgon och ser fram emot nästa måndag! Kan nog inte ens sätta ord på kännslan att få va med dig igen:) min underbara pojkvän! Ännu ett Bildlöst inlägg men bloggar från mobilen och appen vill inte dela med sig av alla mina fina bilder :( buhu! Nu är det sovtajm iaf! Sleep tight;)


Im sexy and i know it

Inlägget skrivet: 2011-12-10 | 19:45:26

Wasp!! Nu tkr jag det gått för långt! Finns det något i världen som är värt att det ska bli såhär för?! Ja har också anledning till att va arg och besviken men stryker mer än gärna ett sträck över det och går vidare! Att kunna öppna munnen och säga hej är iaf ett första steg. Där e ja, inte du! Hur som ikv e de partaj på schemat som vanligt en lördag;) höll på att bli hemmakväll men sen kom pappa med dendär vinboxen och då va ja tvungen:) skulle mer än gärna lägga in en bild eller 2 men fuck Blogg.se appen.. Dem skulle nog se över den en aning! Ha en trevlig lördag kväll, för de ska ja;). KYSS


xoxo.

Inlägget skrivet: 2011-12-10 | 01:25:59

ey.

Inlägget skrivet: 2011-12-09 | 20:25:41


hej bloggen! äntligen kan man se vad jag skriver och vad som kommenteras (inte mkt dock) haha.. tack Jennie du är kanske inte så blond trotts allt!  kan tro att du har lika högt IQ som jag ;) mohaha!
snygg bild va?!  har ju det där "Lip volume" läpp glanset från style by Tyra som ska göra läpparna fylligare men tror man ba putar med dem lite extra och tror att det funkar.. haha! aja dem får snygg färg och sen gillar jag när det sticks (ja det sticks som fan när man har på det) så ska köpa mig ett till så jag har i lager! ;)

It's the most beautiful time of the year

Inlägget skrivet: 2011-12-07 | 23:35:55
Älskar Viterna fram till 1 Januari.. då hatar jag den! förutom min födelsedag då. Men eftersom jag redan fyllt 21 kan jag ju lika gärna skita i att bli älder? haha.. guess not!

Just det, skulle be så hemsk mkt om ursekt över hur bloggen serut.. jag försökte själv:(  och se hur det slutade.. kan inte se komentarer för både texten och bakgrunden är svart lixom.. kan också passa på att be om ursekt för min stavning som aldrig kommer bli bättre ! haha! 
första inlägget på länge och daaam vad intressant det blev ;) hur som ska jag iaf sova.. min pojkvän svarar ju inte på fb chatten iaf så.. behöver lite skönhetssömn med!;)  imorgon är det en ny jobb dag och sen in mot stan för att sola :)

en snygg bild på mig från i Lördags i mina supersnygga awesoume älsklings skor :D :D  ska visa dem på bra bild någon dag.. kanske alla mina skor!?  yä i love shoes (:


RSS 2.0