Fredag13

Inlägget skrivet: 2012-01-13 | 17:49:47

Har väl inte haft någon otur idag precis.. Dagen började ju med ett "hej då jag kommer sakna dig" sms från han jag älskar så himmla mycket! Men det visste jag ju om.. Att han skulle åka alltså så det gills väl inte som otur precis! Sen har det rullat på med jobb, in släpp i stallet och är nu på väg in till stan. Ska käka och se bio med dem 2 som har vart väldig och aldeles för mkt frånvarande i mitt liv senaste månaderna! Ibland gud har undrar jag vad f*n gjorde jag dig för att förtjäna detta? Kan jag inte bara få mina vänner, min familj och min prins på ett sätt som inte är så smärtsamt?! Aja hare bra för de ska ja, chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0