idag va de en såndär dag..

Inlägget skrivet: 2012-01-17 | 21:30:47
Det började med att jag inte hade några jobb byxor som va hela och rena.. så när det var 15min kvar tills jag började fick jag sätta mig och börja sy ihop ett hål i ett par byxor !? ... va så jävla arg för mamma vägrade skjutsa mig med och jag hatar verkligen att komma för sent till just jobbet! klockan är 5 i 10 och jag tar cykeln vilket ressulterar i 2 nära döden upplevelser med tanke på all is så det var snoooor halt! jobbade sen.. med huvudvärk! ville bara döda varenda jävel som var glad eller ens sa något till mig idag! så ja, idag är det en sån dag, en ledsen dag! jag har börja fattat nu att han är på andra sidan Oceanen igen o ännu sämre.. han är inte min längre! Please stop fuck my brain! jag pallar inte mer! Tur jag har resan med Elli, som jag ser fram emot den! she's amazing helt änkelt och jag älskar henne!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0