min dag idag.

Inlägget skrivet: 2012-01-17 | 00:20:33
sjukt rolig dag har jag haft, ni kan aldrig ana! den började med att vakna upp ur typ bästa drömmen ja kunde ha (typ).. sen kom ångesten över att det bara va en dröm. fuck you typ! (ångesten asso) upp kl 9 *tjoho* och ja ja tycker det är tidigt. På jobbet kommer den där jävla nackvärken som hälsar på ibland.. huvet är inte sent att hänga på.. hela dagen lång som var väldigt lugn som tur va! gick hem vid 15.10 och åkte med pappa till IKEA.. hämtade sadeln hon Kristin och sen handlade vi lite gott o blandat till mitt rum igen! fint! o tack! nu börjar rummet kännas fulländat så att säga! Sen dumpades vi av (jag och Caspar) hos eve och ja vad ska man säga.. varför blir vi alltid så mätta?! ;) hade med frukt och choklad som skärdes vs smältes och ja behöver jag säga mer, de va gott ;) några timmar senare och kilon tyngre åkte vi sedan hem och nu sitter jag här typ! ska nog sova snart men ugglor brukar vara vakna på natten har jag hört någon stans.. nå väl en bra låt ni ska höra tycker jag Norlie & KKV - Tröjan du hatar
Kommentarer
Eve

Jag kan inte ens ha armarna över magen så mätt är jag fortfarande!:D väntar fortf på att du ska slänga in ett nytt ord i wordfeud, har vinnar känsla!;)

2012-01-17 | 00:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0